Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.Способи доставки
- Доставка в точки видачі Rozetka можлива лише при 100% оплаті замовлення. При замовленні понад 1500 грн., при 100% оплаті замовлення, доставка БЕЗКОШТОВНО. Увага! Великогабаритний товар (меблі, кушетки, підставки, стільці та ін.) не підпадає під умови безкоштовної доставки.
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1000 ₴.При замовленні понад 1000 грн., при 100% оплаті замовлення, доставка БЕЗКОШТОВНО. Увага! Великогабаритний товар (меблі, кушетки, підставки, стільці та ін.) не підпадає під умови безкоштовної доставки. Відправлення "Укрпоштою" можливе лише за 100% оплати замовлення.
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1500 ₴.Доставка транспортною компанією "Meest ПОШТА" можлива лише при 100% оплаті замовлення. При замовленні понад 1500 грн., при 100% оплаті замовлення, доставка БЕЗКОШТОВНО. Увага! Великогабаритний товар (меблі, кушетки, підставки, стільці та ін.) не підпадає під умови безкоштовної доставки.
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1500 ₴.При замовленні понад 1500 грн., при 100% оплаті замовлення, доставка БЕЗКОШТОВНО. Увага! Великогабаритний товар (меблі, кушетки, підставки, стільці та ін.) не підпадає під умови безкоштовної доставки.
Способи оплати
Гарантія:
Умови гарантії: 1. Гарантія дійсна тільки при наявності правильно і чітко заповненого гарантійного талона із зазначенням серійного номера виробу, дати продажу, гарантійного терміну. 2. Безкоштовний ремонт проводиться тільки протягом гарантійного терміну, зазначеного в цьому гарантійному талоні. 3. Серійний номер та модель виробу повинні відповідати зазначеним у гарантійному талоні. 4. Виріб знімається з гарантії в наступних випадках: • Якщо виріб має сліди стороннього втручання або була спроба ремонту виробу в неуполномоченном сервісному центрі; • Якщо виявлені несанкціоновані зміни конструкції або схеми виробу. 5. Гарантія не поширюється на наступні несправності: • Пошкодження, викликані надмірними навантаженнями, неналежним поводженням або технічним доглядом; • Пошкодження, спричинені нормальним зносом (виробленням) деталей виробу; • Механічні пошкодження; • Пошкодження, викликані попаданням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин.
Замовлення оформлені до 16:00 обробляються того ж дня. Всі замовлення оформлені пізніше 16:00 будуть оброблені та надіслані на наступний робочий день.
Середній час обробки замовлення у робочий день від 30 хвилин до 2 годин. Якщо ви оформили замовлення не в робочий час, ваше замовлення обробляється в порядку черги.
Термін доставки замовлення поштовою компанією "Нова Пошта" 2-3 дні, поштовою компанією "Укрпошта" 4-5 днів, поштовою компанією "Meest ПОШТА" 3-5 днів.